O Αλόνσο στη McLaren;

Ο αγωνιστικός διευθυντής της Ferrari, Στέφανο Ντομενικάλι προέβη χτες σε μια αποκάλυψη. Η Ιταλική ομάδα εξέτασε την περίπτωση συνεργασίας με τον Ρόμπερτ Κουμπίτσα, σενάριο που τελικά δεν ευοδώθηκε καθότι υπάρχουν βάσιμες αμφιβολίες για την σωματική ικανότητα του Πολωνού να οδηγήσει ξανά μονοθέσιο F1. Ο Ντομενικάλι προέβη σ' αυτή την αποκάλυψη μέσω του επίσημου δικτυακού τόπου της Ferrari: "Ναι εξετάσαμε την περίπτωση συνεργασίας αλλά δυστυχώς υπάρχουν περιορισμοί στην κινησιολογία του χεριού του που δεν του επιτρέπουν να ανταπεξέλθει σε συγκεκριμένες καταστάσεις. Είναι κρίμα".

Το ερώτημα που εύλογα προκύπτει είναι γιατί ο αγωνιστικός διευθυντής της Ferrari, έφτασε στο σημείο να αποκαλύψει αυτό το θέμα αυτή τη χρονική στιγμή. Πιθανόν η απάντηση να βρίσκεται στα λεγόμενά του που ακολουθούν στο ίδιο δημοσίευμα.

Ο Ιταλός μάνατζερ μιλώντας για τις σχέσεις της Ferrari με τον Αλόνσο, που δε βρίσκονται στο καλύτερο δυνατό σημείο τόνισε: "Εάν έχω κάτι να του πω, θα το κάνω ιδιαιτέρως και με αυστηρότητα. Αλλά δημόσια πάντα υπερασπίζομαι την ομάδα. Όταν υπερέβη τα όρια ανοχής μας τον επέπληξε δημόσια ο πρόεδρος Μοντεζέμολο. Επίσης τα άκουσε και από μένα και από τον πρόεδρο, ιδιαιτέρως".

Ο Ντομενικάλι υποβάθμισε το γεγονός ανυπακοής του Μάσα προς τις εντολές της ομάδας στην Ιαπωνία όταν ο Αλόνσο τον ακολουθούσε και ήταν ταχύτερος. Όμως στην απενημέρωση το κλίμα ήταν πολεμικό και παραμένει έτσι στους κόλπους της ομάδας. 

Οι φήμες λένε ότι μένουν μόνο οι τελικές υπογραφές ανάμεσα στο βασικό υποστηρικτήτου Αλόνσο, την Ισπανική τράπεζα Santander και τη McLaren για πολυετή συνεργασία. Αν αυτό συμβεί ο Αλόνσο θα επιστρέψει στο Γουόκινγκ, έξι χρόνια μετά την άκομψη φυγή του το 2007. Είναι δεδομένο πως ο Ισπανός πιλότος δε θέλει να συνεργαστεί ξανά με τον Ρον Ντένις αλλά η μη καθημερινή εμπλοκή του με την ομάδα της F1 και η έλευση της Honda το 2015 αποτελούν σημαντικά θέλγητρα. 

Μένει να δούμε πως θα εξελιχθεί αυτή η προσπάθεια του Ισπανού να φύγει από τη Ferrari. Η Ιταλική ομάδα έχει εξασφαλίσει για το 2014 τη συνεργασία με τον Κίμι Ράικονεν.  

O Αλόνσο στην Ινδία θα φορά ένα επετειακό κράνος για να γιορτάσει την κατάκτηση της κορυφής βαθμών στην ιστορία της F1. Ο Ισπανός πλέον έχει 1571 έναντι 1566 του Σουμάχερ και 1351 του Φέτελ. Αξίζει να σημειωθεί πως τα τελευταία χρόνια η νίκη δίνει 25 βαθμούς ενώ παλιότερα έδινε 10 βαθμούς και βαθμολογούνταν μόνο οι έξι πρώτοι στην κατάταξη και όχι οι δέκα όπως γίνεται σήμερα. 

 

Πηγή: protothema

Τοποθέτηση Υγραερίου κίνησης - Συνεργείο Αυτοκινήτων στον Πύργο - Τοποθέτηση υγραερίου Ζάκυνθο - Κεφαλλονιά